fredag 9 september 2011

Stickning i solen

Idag har jag arbetat hemifrån med att läsa in en kurs eller kanske mer läsa på en kurs som jag brukar hålla med jämna mellanrum, men nu med några små ändringar.
Det finns ju sämre väder att vara hemma och läsa...Strålande sol, men med lite vind. På det hela taget, väldigt fint väder. Synd att klaga allt för mycket.
Jag har nästan stickat klart en strumpa, ska bara maska av för tån...
Men jag har köpt garn till ett nytt projekt. Kunde inte riktigt låta bli. Det kommer att passa höstens kläder perfekt.
Nu ska vi visst snart få gäster enligt ett telefonsamtal från maken. Hans kompisar från Karlstad dyker visst upp.
Det känns bra att även hans kompisar dyker upp utan allt för mycket aviserande innan. Jag gillar det!
Även om jag fick slänga mig i bilen för att tilläggshandla några saker. Men det är det värt!

Inga kommentarer: