onsdag 10 februari 2010

101 nya idéer

Igår bestämde jag mig för att inte öppna datorn när jag kom hem.
Alltså ingen bloggning igår....
Det kändes helt ok för mig...men kanske lite annorlunda.
Jag har annars väldigt svårt att avstå från datorn. Jag hinner alltid med att kolla och blogga, när man väntar på att potatisen kokar....eller så.
Men igår såg jag istället söndagens inspelade avsnitt av Damernas detektivbyrå. Jag var så trött i söndags, så nu kunde jag njuta av det.

När jag åkte hem idag, så missade jag precis ett tåg och istället för att stå och frysa i väntan på nästa, gick jag till Pressbyrån.
Där hittade jag det nya numret av 101 nya idéer, som lockade mig.
Jag har inte öppnat det, sparar det tills jag kan ägna det full uppmärksamhet.
Jag kanske ska göra såna där kakor som det är på framsidan istället för riktiga. Man blir inte lika tjock av dem...kanske...Eller inte.

Inga kommentarer: