onsdag 20 februari 2013

En liten en




Brorsonen har hunnit bli nästan 2 månader, men är fortfarande yttepytteliten.
Hans kläder är i storleken 44 och inte känns bodyn för liten...



Något annat som också är litet, är den här semlan, en minisemla på Vetekatten.
Jag träffade vännen A efter jobbet för en fika och uppdatering av livet.
Vi kom fram till att vi inte setts sedan tidigt i höstas.... Eller ca 10 kg sedan.
Vi avhandlade gjorda och kommande resor. Jag ligger i lä med bara en resa till New York.
A har varit i Australien några veckor, ska till Island och Indien inom kort.
Då spelade jag ut mitt trumfkort; jag ska till Falun på fredag.

4 kommentarer:

maja sa...

verkligen en lite plutt. Falun? vad ska du göra där utan att stanna i Avesta???

Hugomamma sa...

Vet inte vilken väg tåget tar, men jag går inte av förrän i Falun... Vi får träffas en annan gång.
Men det är klart; står du på stationen när/ om tåget kommer till Avesta kan jag gå av och kramas lite...
Tåget går 11.25 från Stockholm....

Anonym sa...

vilket härligt triumfkort, Falun. Och ja, visst finns det garn i Falun. /Ann-Sofie

Hugomamma sa...

Jag har hittat tre ställen som säljer garn :-)