fredag 8 februari 2013

Nytt kreativt ställe nära mig




Knåpa fik & butik är ett fik och garnaffär i ett. Man kan nästan kalla det ett kinderägg, tre önskningar i ett.
Man kan fika, man kan sticka eller köpa garn och man är osynlig för make och barn. Se; tre önskningar i ett...
Knåpa garnaffär låg förut i grannlokalen men har nu eget rum. Kombinera garn med fika, så är man hemma med mig.
Gillar att fika, gillar att sticka eller klappa garn.
Jag måste genast bestämma med väninnor om ett besök.
Jag var inne som hastigast idag och kollade in utbudet. Kakorna är fn nästan fler än garnet, men det blir nog bra med det med.
Nyöppnat med fräscht utbud, bådar gott!
Jag har jobbat några timmar idag men är nu hemma igen.
Smärtan i magen finns kvar, men känns bättre. Vila och mannagrynsgröt är nog medicinen för mig.

2 kommentarer:

maja sa...

Åh, vilket mysigt ställe, gillas!

Hugomamma sa...

Då kanske vi an besöka det när, inte om du kommer hit.