onsdag 26 juni 2013

Nödvändigt





Idag tog jag mig en tur på reorna i centrum efter jobbet.
Jag ramlade på in på Hemtex, där det alltid tycks vara rea.
Jag besöker alltid deras handarbetshörna för att se vad som erbjuds för tillfället.
Idag hittade jag strumpstickor 3.5 i bambu, en paket med smånystan i ull, 4 nystan pudelliknande garn i vitt. Allt på rea.
Hittade även ljus och ett mobilskal med dalahästar.
Jag vet inte om någon håller koll på mitt garnbestånd... Men jag passerade uppstickat garn med inhandlat garn redan i lördags efter Riga-besöket... Och nu kom det till 300 gram...
Nåja, året är inte slut än...
Men jag köpte även det jag behövde på Twilfit...



Inlägg till bh. Även mina tuttar blir mindre och mindre.
Jag har inget emot det egentligen, men det är jobbigt att köpa nya bhar varannan månad och hur små finns det??!
Jag ska i alla fall testa dessa. Det finns en storlek större om jag känner att jag behöver det...
Det är inte roligt när bhn putar ut, tom... Det nästan ekar...

Inga kommentarer: