lördag 12 december 2009

Liten shoppingtur

Här har vi varit idag; Sollentuna centrum. Inget nytt centrum i sig, men nya gallerior har det blivit. Och ca 3 gånger så stort, sen vi var här senast för 7 år sen...
Vi var på julklappsjakt då maken ska till Frankrike i veckan som kommer och vi behövde bli klara för att skicka till släkten i Långtbortistan (Borås).
Nu blev inte alla klapparna klara, men några i alla fall.
Vi var väldigt sega i morse så det tog sin lilla tid att bli klara.
Sonen kom farande från P, han ville inte shoppa med oss, så han fick gå hem.

Förresten; jag glömde nämna att jag nu inte är "ostron-oskuld" längre. Dvs igår slörpade jag i mig en seg salt kallsup, av kännare kallad ostron. Jag tror inte att jag kommer att göra det fler gånger, då kräkreflexerna nästan föll ut. Jag försökte nämligen att bita i det och det kom jag på var en dålig idé. Bättre att bara svälja....Urk! Men gratis är bra, då man ska testa.

Resten av dagen är lugn. Det kostar på att ligga på topp, när man är ovan, som jag är. Behöver lite lugn och ro...
I morgon väntar julmarknad på Skansen, då är det på´t igen....

1 kommentar:

Monica Hansen sa...

Du är tuff du, jag kommer nog aldrig våga smaka på ostron..