onsdag 22 september 2010

Äntligen lite sol

I morse när jag cyklade till tåget, hade jag behövt vantar. Det är kallt i fartvinden...
Men jag hade på mig min nya virkade sjal, den här i Fame trend...
 Jag kom till Kista idag med min kollega J, och som av en händelse, så råkade vi komma in på H&M, där jag hittade en likadan blus som jag köpte förra veckan, fast en roströd eller kanske mer orange...Ungefär som den nedersta virkade blomman. J sa att det var min färg, så då måste jag ju köpa den.
Sen hittade jag en långärmad blå tröja, som jag kan ha under den jag köpte i  fredags...och ett svart linne.
Jag provade också en fin lila vinterjacka, som jag kanske måste köpa. Och om jag då köper en ny lila vinterjacka, så kan man ju börja fundera ut hur mycket nytt jag måste sticka...För inte passar allt det gamla till en ny lila vinterjacka...!

1 kommentar:

Pysselmaja sa...

Hejsan!
Ja, hur kan det komma sig att man aldrig har kläder så att det passar ihop ;) Jättevacker sjal förresten.