fredag 2 oktober 2009

10 år

Idag firar vi 10 år i vårt hus.
Tänk, vad tiden går fort...
Sonen var 9 månader när vi flyttade in och snart fyller han 11...Bara jag som inte blivit äldre. Hmmm
På lunchen var jag i Sollentuna centrum och inne på H&M hittade jag lite intressanta saker.
Sonen fick ett par jeans och en munkjacka, för halva priset. Och den ömma modern hittade en svart ullhatt, typ potta för bara 59.50. Rena rama rean!

Kusinen från Göteborg var i stan så vi fick en fika innan tåget gick hem. Vi letade efter en cashe i närheten av jobbet, utan resultat. Nu kommer jag att kolla varje gång jag går förbi. Dumma kusin!

Ett par strumpor börjar se dagens ljus nu när sjalen är klar. Lidlgarnet i brunt...Stickade uppifrån och ner. Nästa gång ska jag testa andra hållet...

Men idag firade vi, som sagt var 10 år och det är fredag, alltså dubbel anledning att äta nån annanstans än hemma i köket. Il Primo i centrum har god mat så dit sökte vi oss.
Jag åt underbara vitlöksfrästa scampi med gräddsås och rostade grönsaker. Pizza och lasagne för pojkarna.
Nu börjar Doobidoo...På återseende!

Inga kommentarer: