onsdag 7 oktober 2009

Prinsessa ikväll

Alla på jobbet var som i koma efter lunchen.
Jag gick hem med ambitionen att stjäla mig lite middagsslummer innan jag skulle in till stan igen.
Väl hemma fanns ett litet platt paket med vita snören...Min bok hade kommit i brevlådan.
Jag kände redan när jag fick den i handen att det var nåt särskilt...Nyförälskad slår jag upp första bilderna och är sen förlorad. Jag måste sticka åtminstone 2 mössor, en halsduk och ett par pulsvärmare....Undrar hur mycket garn som jag måste köpa på mässan???

Jag har varit på bio ikväll och sett Prinsessa med M, min trogna barnvagnsdragare.
En både rolig och tragisk film men med varm ton i. Jag gillade den väldigt mycket.
Tur att det inte var modernt med tema när vi gifte oss....Gå och se den så förstår ni.

Inga kommentarer: