måndag 12 oktober 2009

Ibland bara måste man....

Dags för lite kvinnlig ekonomi igen.
Igår tyckte jag att det var billigt med 60 kr för ett hekto strumpgarn, idag köpte jag ett hekto för 24.50.
Lidl har åter igen billigt strumpgarn i bra kvalitet, 4 nystan för 49 kr. Man kan ju inte motstå.
Så jag har tjänat en massa pengar på att köpa detta garnet istället för annat på mässan.
För en gångs skull fanns det gott om både färger och paket.
Dessa fastnade jag för idag....

Och stänger alltså inte ute att jag kan återvända en annan dag för att köpa mer eller andra färger....Där var kvinnlig logik med på ett hörn...


Ny bok påbörjad i morse. Den förra slukade jag och den tog slut i fredags men det har inte blivit så mycket läst i helgen.
Saknad, av Karin Alvtegen. Lika spännande som förra. Plötsligt var det dags att gå av tåget i morse...

1 kommentar:

Monica Hansen sa...

Sockegarn är glädjegarn:)