söndag 17 juli 2011

12 år idag

I morse gav jag min käre make en paket på sängkanten.
Han sa att han inte fyllde år, då svarade jag att vi fyller år idag.
Vi har idag 12 årig bröllopsdag.
Vi brukar inte fira med presenter och sånt, men jag hittade denna lilla groda i Nynäshamn igår och kunde inte låta bli den...
Förr brukade vi röja i trädgården, på bröllopsdagen. Men nu finns det inte så mycket trädgård att röja i.
Så vi åker och shoppar först på IKEA, sedan vidare till Elgiganten och Kapp-Ahl.
Jag ska visa vad jag köpte på IKEA en annan dag.
Efter det var vi fikasugna, så vi styrde kosan till Röda Caféet vid Albysjöns kant.
Här åker det några båtar förbi och man kan tydligen fiska från kanten...
En Napoleon-bakelse gick ner med en kopp te.

3 kommentarer:

maja sa...

grattis på bröloppsdagen.

Elenor sa...

Grattis till tolv år och grattis till minst tolv kommande år!

Ewa sa...

Vill också gratulera på bröllopsdagen....GRATTIS!