lördag 26 november 2011

Nära skjuter ingen hare




Efter en slö morgon kommer maken och jag iväg för inhandling av mat.
Först ska vi bara kolla in den nya megastora Elgiganten. Ett gubbdagis i just mega format.
En present eller julklapp till sonen hanns med innan det var dags för mat...
Jag hittade Fluff som går att stoppa i muffins eller cupcake, om man så vill...
Just Fluff påminner mig om att Muminmamma fyller år idag. Det var hon som introducerade det för mig, i varm choklad.
Hurra hurra för Muminmamma!
Måste samtidigt berätta att du höll på att förlora vårt vad. Jag föll på teknikaliteter.... Men jag såg våra objekt vid inhandlingstilfället.

2 kommentarer:

Muminmamman sa...

Trevligt att associeras med Fluff ;) Tack för gratulationen - jag fick ett presentkort på Centrtalbadet - när ska vi gå?

Hugomamma sa...

Efter nyår kanske...Fira in det nya året. Det är så mycket innan jul.
Grattis än en gång och framför allt för det andra, att jag inte vann.