torsdag 28 november 2013

En alldeles vanlig födelsedag






Idag fyller älskade maken 41 år.
Jag har varit med honom genom 3 av hans decennier från 25 år tills idag. Han har däremot vara varit med mig i 2.... Från 32 till 48.
Men vem bryr sig om siffror?
Vi firar med saltbakad lax, potatis, romsås och vitt vin. Blommor är också trevligt.


Jag har också anledning att fira, se ovan.
Jag ska få en himla massa pengar och allt jag behövde göra var att ange namn, adress och telefonnummer. Så enkelt!
Tänk vad skönt att slippa gå till jobbet, köpa vad jag vill och hur mycket jag vill.
Och ändå så gjorde jag inte
det, lämnade namn, adress och telefonnummer. Kanske var dumt....
Jag hade dessutom två chanser för jag fick två snarlika meddelanden....
Annars stickar jag på mina prinsesstårtevantar. Snart klara.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hälsa "älskade maken" och säg stort grattis. Lite extra pengar hade väl inte varit fel? Undrar om det finns ngn som går på det där?
Men det måste väl vara så annars hade väl alla dessa mail slutat sändas.

Ha en bra första advent, vi ska på kalas i Skåne. Och nästa vecka blir det julmarknad i Tyskland.

Kram moster och morbror

Hugomamma sa...

Han hälsar tillbaka ....
Ha det så trevligt på kalas och julmarknaden!