måndag 11 november 2013

I brist på bröd tar man limpa





Så sa alltid min mormor.
Vår leverantör av kabel-tv har slutat med detta, att leverera kabel-tv. Istället ska något annat bolag göra det.
Detta innebär att det ska sökas nya kanaler på tvn.
Maken hade den dåliga timingen att åka till Webhallen istället för att komma direkt hem till god nylagad mat. Och 4 tv-apparater som skulle kanalsökas på... Tyder på klar oförmåga att se vad som är viktigt och vad som inte är.
Så i brist på tv köper jag en digital sticktidning och 2 mönster för att roa mig under tiden.
116kr kostade den väntan.
Nu kom han precis, ska se om det kommer att gå, annars köper jag mer saker på en padda nära mig.
Ska förresten snart kolla flyg och hotell i London till mars -14.... Om någon är intresserad.

Inga kommentarer: