lördag 16 november 2013

Jodå, jag lever




Jag skaffade Instagram i våras. Där är jag väldigt aktiv. Det medför ibland att jag blir mindre aktiv här på bloggen.
Jag kommer inte att sluta blogga. Men ibland kan det gå någon dag utan inlägg.
Följ mig på instagram:hugomamma.
Jag stickar vidare på min sjal. Mosstickning är meditativt.
Jag är väl halvvägs med den första delen.


Igår var jag hos Pellis, min kära gamla väninna/kollega.
Vi träffas i Sollentuna C för att åka hem till henne.
Ombyte till flanellpyjamas och ett glas bubbel.
Vi äter middag och pratar. Hela natten.
Ja, förutom när jag somnade i soffan under fotbollsmatchen...
Men sedan vaknade jag till liv. Tills klockan 2, då jag var tvungen att gå och lägga mig.


Jag fick en födelsedagspresent, något för sent.... Te och tesil.
Jag har nu officiellt en tesilssamling. Fler än tre...
Hemma igen för att få besök av goda vänner från Piteå.
Köttgrytan ska snart på spisen.

Inga kommentarer: