lördag 23 november 2013

Oj då




I torsdags gick jag genom Sundbyberg på Sturegatan. Jag gick förbi Prinsesskonditoriet, som brann ner natten efter.
Men på Sturegatan finns Mejan's Handarbete där jag köper trästickor till Muminmamma, som fyller år på tisdag.


I fredags går sonen och jag på gymnasiemässa på Älvsjömässan.
Han hittar äntligen skolan han vill gå på; Tågtekniker där man kan läsa vidare till lokförare.


Idag lördag är det födelsekalas för V som fyller 15 år. Vi firar även Muminmamma som fyller 44 år på tisdag.


Trots Godmorpoängtävling har Muminmamma köpt en väldigt god tårta istället för att baka.


Muminmamma får fint garn inhandlat i Dublin, med mönster och stickor.


Dottern får en sjal i buclemohair.


Sonen är på volleybollturnering i Täby hela natten och ska sova över hos kompis.
Maken och jag tar det lugnt.

Inga kommentarer: