måndag 9 februari 2009

Cykelsadel-mössan klar!


Så är då cykelsadel-mössan klar. Det var sååå skönt att sätta sig på den i morse när det var -3 och lite snö.
Finns det nåt bättre ord för en sån här tingest egentligen?
I väskan hittade jag förra veckans pendeltågsbok som inte var klar. Åkte visst bil 2 dagar förra veckan, kanske beror på det. Ska i alla fall ta tag i den igen, för jag gillar boken.
Annars är sockor påbörjade i blått och yllekoftan väntar fortfarande på knappar. Kanske ska leta efter det i min gamla plåtkaffeburk, där jag lägger alla överblivna knappar. Kanske finns det 6 st fina som passar. Annars kanske jag vill ha skinnknappar eller träknappar. Ska fundera på detta....(i-lands problem).

2 kommentarer:

Monica Hansen sa...

Den var häftig! Du är så påhittig:)

Hornknappar är fint, såg massa snygga på KnappCarlsson...

Hugomamma sa...

Önskar jag också kunde se dem på Knapp-Karlsson...Tack för tipset!
Men det som finns i Stockholm är Matssons Band på Kungsgatan, vid Kungstornen.
Kanske ska kolla där idag när jag ändå ska in till stan...