fredag 20 februari 2009

Ringaren i Notre Dame

Så känner jag mig idag igen för jag har fortfarande ont i ryggen. Det är en punkt i bröstryggen som gör ont, speciellt när jag vänder mig på natten...

Annars är det fredags-slöhet som satt in. Jobbade i och för sig över en timme, men det gjorde mig inte piggare...
Det brukar vara jag som somnar först i soffan, vid så där kl. 7 eller strax efter. Brukar säga till att jag ska väckas vid 8 när "På spåret" går, för det vill jag inte missa...Idag är det dessutom final. Men jag tror inte jag kommer att klara det.
Sonen har bett att få göra maten på fredagar, de dagar vi inte köper färdig mat. Idag ska han göra pizza av färdig deg på burk och tomatssås.
Det är skönt. 10 år och redan till hjälp i köket.
Undrar vem som åker ut från Let´s Dance...Vi brukar se den sista halvtimmen efter 9 och sen utröstningen....om jag är vaken.
Jag ska ge veckans bok en sista chans. Tycker inte att den är spännande nog, får inget grepp om den...

Inga kommentarer: