tisdag 28 september 2010

Göra ett par till

Jag läste ut min förra bok på tåget in till stan i morse. Jag hann inte ens fram till stan, så var den slut...Lite snöpligt!
Jag köpte en tidning i somras för att få boken som hängde med: Svinajakten, av Anna Bovaller.
Det är förmodligen hennes första bok. Eller det såg så ut med tanke på recensionerna på bokus.com.
En deckare, förstås... Återkommer om jag gillar den eller inte. Men läsa den, det ska jag.
Jag måste sticka ett par muddar till, till J på jobbet. Hon frös så mycket igår att hon glömde ta av dem när hon gick hem. Och så glömde hon att ta med dem till jobbet idag igen....Jag förstår vinken; ett par till ska göras. Likadana.
Jag är fortfarande helt slut och näsan är torr, så jag sover mycket och har köpt Nozoil. Jag tror att jag kommer att överleva, om än knappt...

Sinneskatten har en kul idé. Man kan samla en massa kreativa bloggar på sin sida, för att senare ha någonstans att titta...

Inga kommentarer: