måndag 6 september 2010

Ny vecka- ny bok

Vad jobbigt det var att behöva gå upp när klockan ringer. Jag har inte behövt det på en dryg vecka, och man kommer snabbt in i det. Att inte behöva gå upp...
Men upp kom jag och iväg till jobbet i rätt tid.
Jag hade som tur var, lagt fram en bok, så jag hade något att läsa på tåget till stan.
Fyrvaktaren, av Camilla Läckberg.
Den trallar på som de andra i serien. Än så länge inga större överraskningar. Men jag har ju bara läst i en halvtimme... Citronens varv är sega, redan. Ca 380 maskor och fler ska det bli. Inget man gör i en handvändning, men kanske två...Det är kul att se hur den växer, sakta men säkert.
Är lite trött idag, så jag ska vila tills maken kommer hem och maten ska stå på bordet.

2 kommentarer:

Unknown sa...

jaaaa,Camilla Lackberg, hon har bra bocker :), jag vantar pa den pa polska forstas :), halsningar fran Polen :)

Hugomamma sa...

Jag visste inte att de ges ut på polska. Man lär sig något varje dag...