måndag 4 april 2011

Halvklart

Nu är den första loopen färdigstickad och jag ska bara försöka ta bort uppläggningsgarnet och sticka ihop ändarna. Utan att sno den...
I morse när jag vaknade var halva vänstra ögat svullet, så jag nästan inte såg någonting. Men halsen kändes bättre.
Efter lunch började jag få ont i huvudet igen, så jag gick hem tidigt och somnade i soffan.
Synd, för det är ett underbart väder, våren är här!
Sonen  har pryat den första dagen i sin gamla skola och hjälpt sin fritidsfröken. Det är nog nyttigt för barn att komma ut lite, även om det fortfarande är i skolans värld, som för sonen...Men han fick hjälpa till i klassen och vara domare för något spel på fritids. Han var nöjd.
Maken ska ut och fotografera efter jobbet och då passar det ju bra med fint väder.

Inga kommentarer: