lördag 2 april 2011

Vilken skön dag!

Maken och jag gick ut 7.45 och promenerade. När vi kom in så smakade frukosten väldigt gott, med kokt ägg mm...Sonen vaknade en timme senare och frågade varför vi var på klädda med jeans, då vanligtvis går och skrotar hemma i väldigt elastiska kläder.
Jag förklarade för honom, att vi hade varit ute och gått när han sov...Lite förvånad var han!
Nu sitter vi i var sin soffa och kollar på TV och jag stickar. Så här lång är den första loopen nu....
Sonen cyklade ner och fick klippt sig, alldeles själv. Jag hade i och för sig lovat honom att, om han inte var nöjd, så går vi och klipper om honom någon annanstans. Han blev jättefin!
Senare idag ska jag och Muminmamman åka in till stan och gå på Operan och se Don Pasquale, en komisk 1700-tals opera.
Det enda vi har bestämt är att vi ska dricka champagne i pausen.Sen kanske vi går ut och äter gott....
På återseende!

Inga kommentarer: