torsdag 8 september 2011

Ibland är man eftertraktad

Så här långt kom jag på strumpan igår kväll. Jag somnade visst lite...
Men det kommer fler kvällar, närmast idag, om någon timme...Ska bara och handla lite mat först.
Först ska jag bara se klart filmen om Blåvitt som går precis nu i tvåan. För trots mina år i exil så klappar det ett blåvitt hjärta i mig.
Idag på jobbet, reste jag mig och var borta en millisekund, allstå ingen tid alls.
När jag kom tillbaka till min plats, fick jag veta att både Arja Saijonmaa och ABBA sökt mig, precis efter varandra.
Nu ska man inte tro att det är som det låter, för just låter är väl lösenordet här.
Arja Saijonmaa sjunger "Högt över havet" på min privata mobil och ABBA sjunger "Ring ring" på jobbtelefonen.
Det var alltså någon som var angelägen att få tag på mig. Och så fick man inte det...Men det var inget spännande, för någon ringde igen...
Men det var rätt härligt ett tag där, att man var lite eftertraktad.

Inga kommentarer: