torsdag 15 april 2010

Lite inspiration

Jag var lite tidig i morse för mina sprutor, så jag tog en sväng till Pressbyrån på sjukhuset.
De har ganska många sticktidningar, så det tog lite tid innan jag hittade denna...
Tydligen har den några veckor på nacken, men det gör inget...
Till nästa höst eller vinter hittade jag två snygga mössor och några västar som lockade. Och börjar jag nu, så är jag beredd när kylan kommer tillbaka...Skojade bara! Jag vägrar att sticka vintersaker nu.
I övrigt håller jag på att förbereda sonen inför uppträdandet i afton. Och kanske även resan sydväst som påbörjas i morgon.
Moster fyller många jämna år och ska hyllas i morgon kväll och därför åker vi dit.
Ett besök i Ullared ska hinnas med på lördag och sen är det Borås för hela slanten. Kommer det att regna? är väl den självklara frågan då...
Rapport om helgens äventyr kommer.

Inga kommentarer: