torsdag 29 april 2010

Nu får det nog vänta ett tag...

Nu är jag lite trött på den där Baktus-sjalen, så den får vila ett tag. Men jag har funderingar på att modifiera själva mönstret, så det tillkommer en bladkant eller nåt...
Här är i alla fall det senaste tillskottet i min "lilla" samling av sjalar mm...Passar väldigt bra till jeansjackan, när vädret så tillåter.
Är på jakt efter en ny jeansjacka, då den nuvarande är lite stor.
Men det enda som finns ute på marknaden, eller det jag hittills sett, är högre än midjekorta. De slutar alltså över midjan.
Inte så snyggt på mig, som inte direkt har en markerad midja, eller kanske man ska säga ingen midja alls... Det ska det bli ändring på, men tills dess vill jag ha en lite längre jacka, än så.

Just nu skiner solen, vilket är nytt för idag, så jag ska ta min bok och gå ut och läsa. Kanske börjar jag med en ny stickning senare...Har svårt att bara sitta och kolla på TV. Jag somnar så lätt då.

Inga kommentarer: