fredag 17 juni 2011

Liten kändispromenad

Igår när vi åkte genom staden, såg vi Thomas Östros, om det nu var så mycket att se...Men ändå.
Idag såg vi Erik i Erik & Mackan, nere vid Djurgårdsbron med ett stort gäng kompisar/killar. Kanske är det någon stackare som råkar ut för svensexa eller nåt liknande...Ingen trevlig dag för det när det regnar och är kallt...Men de kanske inte märker det.
Vidare såg vi även Tom Baertling, ni vet han som tar sig an fula lägenheter som ska säljas, i program på femman, tror jag. Det var ett par år sedan, men ändå.
Det är nästan så man kan tro att det bara finns en massa kändisar i denna staden och det gör det ju, men inte bara, men en massa är de.
Nu är det semester, i en hel vecka! Underbart!!!
Och jag ska till stan igen på måndag och klippa mig. Kommer det att finnas en himla massa kändisar i stan, då med?
Men när det regnar idag och vad passar då bättre än att ligga i soffan och sticka sig lite sjal...?
Jag har fått ge upp glassdieten idag, för jag frös så mycket att det fick bli kina-mat till lunch.
Men frågan som jag fått när det gäller glassdieten, är om det går lika bra med laktosfri glass och det tror jag, för dem som inte kan äta gräddglass. För övriga kan jag inte se någon anledning att byta ut grädden.

3 kommentarer:

agneta sa...

ska vi ses? eller har du fullt upp.
Jag behöver promenader, glada tillrop, fika glass mm mellan mina träningspass som gör ont som f:n

Hugomamma sa...

Jag är ledig nästa vecka, så kanske måndag efter 12 om det passar dig...?Jga kan ringa dig, så bestämmer vui något.

Agneta sa...

måndag efter 12 utmärkt