onsdag 8 juni 2011

Så där ja, det var det!

Jag brukar inte titta på fotboll, om jag kan undvika det.
Så var det inte igår. Jag t om valde att trycka på knappen för TV4.
Och det lönade sig...5-0 mot Finland.
Helgens förnedring när jag gick runt halva Helsingfors och frågade efter VM-mästar-tröjorna är glömt...
Synd bara att det inte blev 6-1, precis som i hockey-finalen....Men man kan ju inte få allt. Jag är nöjd med det lilla.
Så här ser mina lappar ut förnärvarande. 45 stycken, men bara 20 stycken ihopvirkade.
Jag tror att det är tillräckligt för ett framstycke, så jag kanske borde sätta ihop resten också.
Det är bara så himla varmt och fuktigt och huvudet sprängs nästan.
Jag måste vila!

2 kommentarer:

Ewa sa...

Så fina dom är! Och så många rutor du gjort!...ser fram emot slutresultatet...:)

Kramis från Svärmodern!

Hugomamma sa...

Tack för det! Vi ses snart...