torsdag 15 december 2011

Ja, den kanske hjälpte lite

Jag har varit på Litet Nystan och lämnat en påse till Hjälpstickan....
Fyra mössor, en halsduk och en halsvärmare. Inte så mycket, men lite.
Det är den tredje påsen i höst/vinter, så några saker har jag fått ihop i alla fall....
När jag har lämnat en påse, får jag köpa mig lite garn. Inte för att jag behöver, men jag kan.
Fast idag behövde jag det röda och vita nystanet, eftersom jag ska sticka julkulor med Arne och Carlos...
Det gröna Andes-garnet, kände jag att jag behövde för att bryta den vita dominansen som annars finns i mitt förråd.
Det kanske inte kommer att hända så mycket med det, den närmaste tiden, men det är nu det är rea...
Gratis är gott och rabatt smakar ganska bra, det med. (så talar en garnoholic...)

Så kanske hade pepparkaksfilen en liten verkan, trots allt. Den kan annars beskrivas som lite söt, men god smak.

Inga kommentarer: