fredag 30 december 2011

Varmt runt halsen

Så här ser min Inspira cowl ut, fn...Mönster finns HÄR
Tvåtrådigt ljusgrått ullgarn som huvudfärg och Drops Delight i färg från rött, blått, lila och gult.
Det första nystanet var jag tvungen att börja utifrån på men det andra fick jag tag på inifrån, så färgerna speglas. Jag är ganska nöjd med hur färgerna faller...
Den blir tjock, men det blir nog bara bra.
Kanske så kommer vintern nu...Idag är det frost på taken, så jag har rätt att frysa, enligt gode vännen K.
Just nu så skiner solen in med full styrka. Lite jobbigt, om ni frågar mig, eftersom den hamnar i ögonvrån.
Jag som hade tänkt att titta på svtplay.se, på Misterioso. Men jag kanske kan ta min dator och flytta på mig, även om jag då inte kan sticka på Inspiran....
Om ett litet tag ska jag gå på promenad med väninnan M, för en välbehövlig pratstund.
Maken gillade förresten deras tak igår, så det blir nog ett sådant.
Kalla mig gärna lobbyist. Det är helt ok!

Inga kommentarer: