fredag 17 juli 2009

10 år idag

Maken och jag lovade varandra evig trohet och kärlek idag för 10 år sen.
Kl 15.00 i Stråvalla kyrka gick jag in vid min faders arm till min blivande make som stod nervös framme vid altaret. Han tog ett jättekliv och hamnade på min klänning som jag bad honom kliva av från...Sen gick allt bra.
Utan dina andetag, av Kent, sjungen av Siv avslutade vår vigselakt.
Sen var det middag på Frillesås pensionat för vänner.
Tänk 10 år!!!!

Jag sms:ade maken i morse att han skulle infinna sig vid Södermalmstorg vid 17-tiden. När jag frågade om han fått meddelandet ville han först inte kännas vid det, då han inte visste mina planer.
Men vi träffades där med Hugo och tog oss till Sonjas Grek på Bondegatan för en god middag.
Nu intas det kallt rosévin på trädäcket.

Åter i morgon

3 kommentarer:

Monica Hansen sa...

Grattis!

maja sa...

Grattis på bröloppsdagen

Agneta sa...

Grattis i efterskott