fredag 11 september 2009

Även jag har trillat dit

Igår satt jag och kollade på några bloggar och såg en hel del fina mönster som jag blev sugen på.
Det var bara ett problem med dem; de fanns på Ravelry.com.
Jag har svurit på att inte gå med, jag har inte tid, jag kan inte ....
Men jag gick med igår. Ganska flexibelt av mig, kan jag tycka innan jag tycker att det är vansinnigt...Hur ska jag hinna...
Jag frågade på jobbet om det var OK om jag tog typ några dagar ledigt för att kunna gå igenom hela Ravelry, men det tyckte de andra inte att det var...Vi har en hel massa inplanerat nästa vecka....men kanske om ett tag?
Så hugomamma finns numera på Ravelry.com. Jag har inte hunnit kolla eller lägga upp nån sida...

Till slut blev jag klar med förra boken Målarens döttrar, av Anna-Karin Palm. Det var lite svårt att komma in i den, men de sista 150 sidorna var så bra att jag inte släppte den förrän den var slut...

Nästa bok som ska öppnas är Spåren på bryggan, av Lars Rambe. En deckare, igen.

Jag såg att det hade hänt nåt med min räknare. I tisdags var det ca 5900, nu är det 11900....? Vad har hänt? Och inte syns det var dessa 6000 extra kommit ifrån. Det är antingen spam eller teknikens under...

2 kommentarer:

Familjen Klockljung sa...

Fin blogg och fina saker. Vår räknare plussade ochså på helt plötsligt över 11000 när den åg på 4000 nåt.
hälsningar PiaiLappland

Hugomamma sa...

Vad trevligt med långa gäster!
Skönt att jag inte var ensam om fenomenet.
Jag ska titta in fler gånger till er!