lördag 29 september 2012

1000 meter




Idag är det sista lördagen i september.
Idag är det 1000 meter konst i Huddinge.
Huddinge konstklubb har varje år ett tema på sin tävlingsdel. I år är det "Sitt vackert".






Här är några bidrag...
Från Fullersta bio till Huddinge centrum är det fullt med utställare/ konstnärer med olika inriktning.















Det fanns mycket fint, men det enda vi köpte var två marsipanlimpor från Marsipanskolan.
Det var helt ok höstväder när vi gick ut. Jag hade på mig min nya rutiga höstjacka/kappa från H&M. Preniärtur för den.
Jag hittade en blus som jag ska ha på mig nästa helg när Muminmamma och jag ska bort.
Nu fikar vi med god marsipan i väntan på att Ruggugglan ska komma och hämta vår soffa.

1 kommentar:

Muminmamman sa...

Och jag har också letat efter något nytt till nästa helg, både att ha på mig och dra med mig sakerna i ;) schemat upplagt på fb, kommer i bloggen på måndag -ser mycket lovande ut!