fredag 14 september 2012

Skönt att vara inne idag




Idag är jag ledig. Jag är trött efter nästan en vecka hemifrån.
Tänkte ett tag att åka och simma, men det är harkelläge i halsen.
Jag äter frukost med make, skickar iväg son till skolan.
Efter några timmar i soffan åker jag och handlar lite mat.
Och en stor bollkrysantemum, se ovan. När inte maken är med och handlar följer det med lite roligare saker hem... Men det är skönt med någon som lyfter in påsarna i bilen...



Så här ser mitt armbandsställ ut med armband.
Det finns några tomma krokar, så jag kan fortsätta att göra några till.
Annars hägrar soffa, tv, stickning och en kopp te....
I morgon till Gävle och träffa Maja. Hoppas att vädret är bättre och att vi får en trevlig dag.

1 kommentar:

maja sa...

Alltid skönt att vila efter en ledighet :) Ses i morgon!