söndag 2 september 2012

Innemys




Vi började dagen med att åka till Webhallen, där var det mest av manligt kön. Jag var bara med som bihang. Maken handlade och jag twittrade.
Åkte vidare till Media Markt, också där med mest manliga kunder.
Men när vi kom till Plantagen, då var ordningen återställd, fördel damer.
Vi, eller rättare sagt jag, köpte limegröna krysantemum till köket och en vit brudorkidé, också till köket. Vi sitter mest i uterummet nu, men snart får vi återvända till köket. Då är det trevligt med fräscha blommor.
Även ute blev det lite nya blommor.



Cyklamen som är frosttåliga, i alla fall enligt reklamen.
När vi handlade på Doc Martin-apoteket fick vi eller jag, med dessa....



Det kanske är för att jag blivit rynkig efter viktnedgången. Eller hur ska jag tolka det?
Hjälper dem? Jag vet inte om jag tror att tuggummi är svaret på just rynkfrågan... Någon som provat? Kanske ska ta före och efter bilder....

Inga kommentarer: