onsdag 30 mars 2011

Ny bok, igen

Jag har hittat en ny författare, eller ny för mig i alla fall. Ninni Schulman med Flickan med snö i håret.
En liten deckare, så här på vårkanten sitter aldrig fel.
Jag läser in till jobbet på morgonen, men eftersom jag för tillfället håller utbildning, så är jag så trött i huvudet på hemvägen, att jag bara sitter och tittar ut.
Det är skönt att bara sitta och titta ut. Man liksom rensar tankarna och så känner jag mig lite piggare när jag kliver av tåget.
Nu är det dags för matlagning, på återseende! Kanske är jag mer talför i morgon...?

2 kommentarer:

Muminmamman sa...

Har du slutat att svara i telefon när jag ringer, oxå??? Va??? Du kommer inte undan mig, vi ska ju ses på lördag och vara finkulturella!

Hugomamma sa...

Klart att jag inte svarar när du ringer, du är ju fortfarande solbränd....