lördag 3 augusti 2013

Hipp hurra




Idag fyller jag år igen, 48... Hurra för det!
Jag älskar att fylla år. Alternativet känns inte lockande...


Jag började dagen tidigt med att gå ut på stavgång.
Maken gav mig 2 fina halsband från Edblad. Svärfar gav mig pengar att göra slut på.
Sonen är i stan nu och köper present. I alla fall sa han det innan han åkte iväg...
Kalas blir det i morgon.
Där är väl något jag förminskat i samband med födelsedagen. Förr hade jag alltid fullt med folk, nu blir det i mindre skala. Lika trevligt ändå.


För att vara garanterad mjuka paket, köpte jag själv lite garn under den senaste veckan.
Silke-tweed, 8 nystan till en kofta samt några udda nystan av reagarner. 650 gram in...
Det är varmt idag, så stickning i skuggan står på programmet med kall dricka som rosé.
Ha en underbar kväll!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du får ett grattis här också, men var är födelsedagsklännigen? Den skulle förevisas idag. ;-) / moster

Anonym sa...

Och var är den utlovade födelsedagsklänningen? / moster

Anonym sa...

Grattis på Födelsedagen.
Kram Tuulikki

Hugomamma sa...

Tack båda för gratulationer!