lördag 24 augusti 2013

Lördag, äntligen




Igår gick jag hem tidigt. Sonen kom kom hem från paddlingen med klassen och hade inga nycklar. Jättesynd att jag var tvungen att gå hem så tidigt!
Jag gick hem. Och jag gick ut.
Drygt 4 km blev det innan jag kunde sätta mig på balkongen och läsa min bok.



Solen sken men med behaglig värme. Jag läste till maken kom hem och sa nåt om middag.


Efter middagen fick jag ett glas rosé och somnade i soffan, efter den första arbetsveckan efter semestern.


Imorse gick jag och Muminmamma ut och powerwalkade. Det var friskt, bara +9 så det blev inget bad idag.
Karaten har satt igång.
Läste ut min bok och tog till stickningen i solen.
Mysteristickningen är "nog" strumpor, så jag påbörjade den andra.


Ikväll ska vi på invigningen av Tele2 Arena med konsert av Kent, Robyn och Winnerbäck.
Det blir nog bra.
Återkommer om det senare.

Inga kommentarer: