torsdag 12 november 2009

Intet fattas mig, vad jag vet...

Jag ringde till Ljungqvists garn i Farsta för att kolla om mina vita Karisma hade kommit. Det hade de gjort, idag. De höll på att packa upp alla garner.
När jag kom hem slängde jag mig i bilen och åkte till Farsta. Nu skulle de sista nystanen till kappan vara inköpta, förhoppningsvis
Jag är snart klar med framstycket, då vet jag hur mycket det går åt...
Men det var inte det enda som fick följa med hem: två nystan Peer Gynt, hängde också med.
Jag trodde att den där krabaten var nån liten sak, men det krävs två nystan, så så liten kan den inte vara.
Jag kan väl erkänna att jag inte kollat så mycket på mönstret än, men jag hade det med i alla fall...Inte illa för att vara mig!
För övrigt namnade jag svärfars sockor som skickades till honom idag, för att förhoppningsvis komma fram i Borås i morgon, på hans födelsedag; FREDAGEN DEN 13:E...
Vågar man gå ur sängen i morgon?

Jag är inte skrockfull....

Inga kommentarer: