fredag 20 november 2009

Oj, vad tiden går....

Idag var det dags att införskaffa de första av alla presenter som ska med till alla kalas som sonen ska gå på den närmaste tiden.
Jag tog en friskvårdspromenad genom stan och hittade presenten till V som fyller på måndag.
Sen kom jag hem till Huddinge och fixade även presenten till A som ska ha klätterkalas i morgon.
På vägen hem ringde jag till S som jag inte pratat med på ca ett år, men det var så himla skönt. Det var som om vi pratade i går. Man fortsätter där man slutade sist. De som är riktiga vänner, kan man alltid komma tillbaka till.
Idag är det åter igen fredag och även denna vecka så är kokerskan ledig så det inhandlas bara lite rostbiff, potatissallad och baguette. Tillsammans med ett gott vin är fredagskvällen räddad.
Jag kanske ska poängtera att jag ännu inte somnat i soffan...
Jag avhandlade viktiga saker med kära B i över en timme, det var ju över två veckor sen vi pratade sist.
Jag har virkat en ficka och påbörjat den andra. Snart är den klar...

Inga kommentarer: