tisdag 24 november 2009

Sjalinlämning

Här är de sjalar som jag i morgon kommer att lämna till Marias Garn för att vidarebefordra till Hjälpstickan.
3 trekanstsjalar och en halsduk.
Jag trodde att jag skulle hinna med nåt mer, men det ser inte så ut fn. Och då tänkte jag att det var bättre att lämna det jag har, så länge.
Det blir till att sätta igång alla strumpor lite senare, när det finns mer tid.

Annars har jag varit på promenad med C. Vi tog en promenad, istället för att ta den enkla vägen, att fika, så gick vi ut ca 45 minuter. Det är så skönt att både gå och prata. Förena nytta med nöje...

V var glad för sina presenter igår och tårtan var god. T om jag tog en bit, det var därför jag gick på promenad idag. Kanske inte riktigt så....

1 kommentar:

maja sa...

något måste man unna sig, du har ju varit så duktig och tar man sedan en promenad så blir det + - 0