fredag 10 maj 2013

Lisebergsbesök




I morse var vi och lämnade av de medhavda barnmöblerna hos brorsan och träffade Z för första gången.
Han var bastante grande och väger nu nästan 7 kg. Jag fick honom att skratta.



Vi åkte sedan till Hjuviks färjeläger och köpte glass.
Jag mår bra av en liten titt på havet och när jag känner saltvattensdoften.



Vi åkte till Frölunda Torg och naturligtvis skulle vi titta på spårvagnar, när maken får bestämma...



Vi åt lunch på Adams café. En skaldjurssallad som vi delade på, maken och jag.



Nu till huvudattraktionen, Liseberg. Sonen och jag älskar att åka där.
Vi började med Flumride och blev pisseblöta. Som tur var, så sken solen så vi torkade ganska snabbt.



Alla åt glass, utom jag. Jag bara smakade... lite.



Det var lite kallt, men trevligt i alla fall.



Den här hemska saken åkte min son i.



State of drama var på väg att spela, men åkte i samma hemska sak som sonen...



Sonen hade tur och vann stjärnvinsten. Snacka om att vara lycklig!



Vi andra köpte oss lite gott...

1 kommentar:

Anonym sa...

Och han fick dig att skratta...ömsesidig glädje på första träffen! Ni var så söta, jag ler fortfarande.


/A