fredag 31 maj 2013

En liten en

På väg tillbaka från lunchen, slank vi in på affären "Gammalt och nytt".
Det var där jag köpte en väska, för ett tag sedan.
En liten begagnad Burberry handväska. Så dör lagom liten så att bara en plånbok, telefon och pocketbok får plats i den. Precis så där stor, så att man inte kan fylla den med en massa skrot.
Jag är så nöjd. Det är bara några små märken, men det gör inget. Klart värd sitt pris.
Jag får nog gå dit och titta efter kläder någon gång. Bra sätt att skaffa billiga och annorlunda kläder. Och bra för miljön.
Det är inte sunkigt eller luktar äckligt, så 
T om jag kan tänka mig att handla där.
Så, då har jag rättfärdigat mitt väskinköp.
Nu grillning och rosé...

2 kommentarer:

maja sa...

Visst är det roligt när mn hittar ett riktigt fynd på olika second hand eller loppisar :)

Hugomamma sa...

Japp! 150 kr är ett väldigt bra pris....