fredag 28 januari 2011

Jag skulle ju inte...

Redan på väg till jobbet i morse, bestämde jag mig för att åka till Litet Nystan idag efter jobbet.
Det var lite tvivel när jag på hdemvägen stod och väntade på tåget, det blåste kallt och jag var trött....
Men så tog jag mig i kragen och hoppade av på rätt hållplats, promenerade upp till affären och hittade vad jag ville ha.
Jag vill testa det nya garnet från Drops och tycker att det är lämpligt att passa på när det är rea på det.
Jag valde vitt. Det är inte så ofta jag stickar i vitt, så varför inte nu?
Sen kom jag på att Lucca Fino från BC Garn ska försvinna, så då var det bäst att passa på...En lila mix-härva fick också följa med hem.
Kanske en sjal med hål? Vem vet?
Nu ska jag bara vänta på att maken ska komma hem så vi kan äta den goda smörgåstårtan jag har köpt...

Inga kommentarer: