onsdag 11 mars 2009

Det bara blev så...

Igår när vi åt lunch i Skärholmen råkade vi, av en händelse, hamna på stick-avdelningen på bokaffärens andra våning i bortre hörnet...C hittade en bok som hon köpte och då vi inte hade nåt bättre för oss, tittade vi snart igenom den.
Då fanns denna underbara cirkelkofta med stjänmönster på ryggen, där.
Idag googlade vi var man kan köpa kidopale. Och, också av en händelse, så fanns det i en garnaffär, på friskvårdspromenads avstånd, och friskvård är påbjudet varför vi knallade på oplogade vägar och införskaffade detta garn. Det blev 3 nystan Kidopale i pretol, som jag tror kan bli väldigt snyggt till våren...Om den nu behagar komma nån gång!
Nu ska jag ju inte påbörja detta projekt förrän det där UFOt i pälsgarn som ligger i garnkorgen där nere är färdigt, MEN....
Och den där hatten jag påbörjade i går kväll kan vara en jobbstickning...
Så vad hindrar mig i realiteten??? Ingenting, som vanligt....
Jag är medveten om sjukdomsbilden, så var inte oroliga....

Inga kommentarer: