måndag 2 mars 2009

Det var ju REA....

Idag var jag inne på Mariatorget och Marias Garn och lämnade min påse med saker till Hjälpstickan.
Jag har en överenskommelse med mig själv att jag får bara köpa ett nystan garn varje gång jag lämnar saker. Detta bara för att jag ska komma till nåt slut i mina garnlådor.

Men denna bild var det som mötte mig när jag kom dit. Jag vet inte om det syns så bra vad som står på dörren...Garnrea!!

Och eftersom det var rea, så bestämde jag mig att strunta i min överenskommelse att bara köpa ett nystan, för två stycken blir ändå billigare än ett...Jag blev i ett nafs väldigt ekonomisk. Kändes väldigt konstigt...Jag köpte i alla fall dessa två nystan angora för bara 56 kr/st. Och det var billigt!!! Jag tittade på garn som kostade 200 kr/ 50g. Så snacka om att jag ligger på plus nu.


1 kommentar:

Anonym sa...

AJ,AJ,AJ,............ Man behöver väl de någon gång eller man kan ge till dig när man inte orkar själv att sticka. Kram T