söndag 22 mars 2009

Plötsligt så händer det

Jag fick ut maken på morgonpromenad kl. 8.30...jag vet inte hur det gick till, men vi var ute ca 50 minuter. Kanske var det för att den svaga vårsolen visade sig och prognosen är dyster. Jag ska inte forska närmare, men var glad för sällskapet.
Vi gick upp i den nybyggda trädgårdsstaden Vistaberg, som är halvfärdig.
Sen smakade det gott med frukost...
Jag fick nog en energikick av den promenaden för efter frukost tog jag och sydde köksgardiner, som legat på vänt ett halvår. Tvättade även fönster och köksgolv...
Kanske ska köpa mig en lott.
Nu måste jag bara ha nya lampskärmar, så det blir nog en tur till IKEA i morgon.
Sonen ville också ha nya gardiner...
Det finns vissa saker man tycker mer eller mindre om; tandläkarbesök, gyn-undersökning, besök av svärmor mm.
Nu ska svärmor komma i april...Men det brukar vara trevligt. (Måste skriva så då hon läser detta....hahahaha)
Jag hade förslag på de helger då jag åker bort, men det blev valborgsmässohelgen...
Måste hitta på nåt kul då. Kanske vinka till kungen vid slottet...
Nu ska här ätas lunch innan grannen och jag ska ut på promenad och lösa världsproblemen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Häftiga gardiner!Bibbi